Reklamacje

Wszystkie towary dostarczane przez Sprzedawcę są objęte roczną gwarancją producenta, chyba że zostały sprzedane jako towar uszkodzony lub z ekspozycji. W okresie ochronnym mamy obowiązek wymienić towar na prawidłowo działający i zgodny z umową, dostarczyć brakujące elementy lub udzielić kupującemu nieodpłatnej naprawy.
W przypadku stwierdzenia wad towaru, możesz złożyć reklamację wypełniając poniższy formularz. Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Gwarancją nie są objęte:

  •  Wszelkie uszkodzenia wynikające ze zużycia, starzenia się, nieprzestrzegania instrukcji obsługi i montażu oraz niewłaściwego użytkowania produktu, jak również drobne uszkodzenia*.
    (*Drobne uszkodzenia to wady, które nie są widoczne gołym okiem i w rozproszonym oświetleniu z odległości 3 metrów prostopadle do miejsca uszkodzenia. W przypadku drobnych uszkodzeń roszczenia wobec Sprzedawcy są bezpodstawne.)
  •  Wszelkie uszkodzenia zgłoszone po upływie okresu gwarancyjnego. W takiej sytuacji Sprzedawca (jeśli ma taką możliwość) może zaoferować części wymienne w obniżonej cenie.
  •  Towary, które zostały przerobione lub zmienione.
  •  Uszkodzenia elementów szklanych (pęknięcia, ubicia) - nie zgłoszone przy odbiorze mebli od dostawcy.
  •  Uszkodzenia w wyniku stosowania środków chemicznych.

W sprawach gwarancyjnych decyzja, czy uszkodzona lub wadliwa część zostanie wymieniona bezpłatnie, czy też zostanie przyznany częściowy zwrot / obniżenie ceny należy do Sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane błędami / działaniami osób trzecich, jak również za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji, koszty związane ze zwrotem i ponowną dostawą towaru ponosi Kupujący.


Formularz reklamacyjny

Dane osoby zgłaszającej

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.





















Dane reklamowanych produktów

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe.
















Dołącz zdjęcia

Zdjęcia etykiety znajdującej się na opakowaniu*

Drap and drop your files here
or

Zdjęcia uszkodzeń*

Drap and drop your files here
or

Zgłoszenie może przesyłać się kilkanaście sekund, prosimy o nie klikanie ponownie ponieważ zdjęcia skalują się do mniejszego rozmiaru.

Biuro obsługi klienta

kontakt tylko telefoniczy i emailowy
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 19:00
Sobota: 9:00 - 18:00
Niedziela: 10:00 - 17:00
+48 577 813 100
+48 660 068 796

biuro@furnipol.pl

Opłata za połączenie zgodna ze stawką przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika

Przydatne linki

O nas
Płatności TPAY
Warunki dostawy
Kontakt
Regulamin
Polityka prywatności
Formularz reklamacji

Znajdź nas na:

Bądź na bieżąco ze specjalnymi ofertami i bieżącymi promocjami.

Nasze sklepy w Europie: