Z przykrością informujemy, że z powodu dużego napływu zamówień niektórzy producenci zgłaszają kilkudniowe opóźnienia terminów dostaw.
Bardzo prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie powyższej sytuacji gdyż nie mamy na nią wpływu.
Dołożymy wszelkich starań aby opóźnienia te jak najmniej wpłynęły na Państwa dostawy
 

Informujemy, że okres 24.12.2024-07.01.2025 nie liczy się do czasu realizacji ponieważ fabryki wstrzymują w tym czasie produkcję.  


Warunki dostawy

Wszystkie dostawy realizujemy z naszego magazynu mieszczącego się we Wrzosowej koło Częstochowy.
Termin dostawy określony jest w opisie produktu, jeśli artykuł jest na stanie magazynowym i dostępny od ręki wtedy czas dostawy wynosi do 10 dni roboczych.
Kurier ma ustaloną trasę w odpowiednim rejonie Polski i może nie mieć fizycznej możliwości być u Państwa o określonej godzinie. W dniu dostawy można zadzwonić do naszego biura oraz poprosić o telefon do właściwego kuriera, posiadającego Państwa przesyłkę. Wtedy tylko od kuriera i jego obciążenia dostawami zależy, czy będzie mógł podać dokładniejszą godzinę dostawy. Zwykle kurierzy starają się przychylić do życzenia klienta gdyż im także zależy na skutecznym dostarczeniu przesyłki, ale tylko wtedy, gdy jest to fizycznie wykonalne. W celu ułatwienia dostawy zachęcamy do umieszczania podczas zamawiania uwag pomagających w skutecznym doręczeniu przesyłki np. najlepiej w godz. 13-16 lub po 14:00 itp. Jest to jednak informacja pomocnicza i nie jest dla kuriera wiążąca. Jeśli kurier nie będzie miał możliwości spełnić takiej prośby, będzie zmuszony ją zignorować i dokona próby doręczenia tak jak wyznacza to jego trasa dostaw w danym dniu.
Wszystkie zakupione u nas meble zostaną dostarczone bezpośrednio do Państwa domu.
Wniesienie mebla jest odpłatne. Nie odpowiadamy za ewentualne szkody przy wnoszeniu.
Meble pokojowe przewożone są w paczkach do samodzielnego złożenia.
Zanim złożycie Państwo zamówienie proszę upewnić się, czy sofa zmieści się do Państwa domu. Dotyczy to szczególnie zamówień na duże narożniki oraz wersalki (czy np. wysokość stropu klatki schodowej w domu umożliwia wniesienie mebla). Rzeczywiste wymiary mebli tapicerowanych mogą odbiegać od podancych na stronie w zakresie -/+ 5 cm.
Jeśli mebel, który został zamówiony nie zmieści się do Państwa domu mamy prawo pozostawić go nie wniesionym i żądać całkowitej zapłaty.


Koszt dostawy
Standardowa opłata za dostawę wynosi 100 zł na terenie Polski. W przypadku nietypowych gabarytów mebli, cena dostawy może ulec zmianie: zwiększyć się dla dużych mebli lub zmniejszyć dla małych przedmiotów. Wnoszenie mebli jest możliwe za zgodą kierowcy, jednak za szkody powstałe podczas transportu nie ponosimy odpowiedzialności.

Dostawa i odbiór produktu.

W przypadku odbioru osobistego z magazynu, koszty dostawy wynoszą 0  PLN.Koszty dostawy nie obejmują wniesienia towarów do mieszkania i ich montażu.Wniesienie dostarczonego towaru pozostaje w interesie kupującego.Sklep internetowy furnipol.pl nie ponosi odpowiedzialności w wypadku nieprawidłowości popełnionych przez składającego w formularzu zamówienia w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.Trzykrotne niepodjęcie przesyłki przez kupującego jest równoznaczne z tym, że sklep może odstąpić od umowy. Wiąże się to z tym, iż cała uiszczona za produkt cena może zostać zarachowana na poczet poniesionych przez sklep kosztów realizacji zamówienia.Odbiór towaru przez kupującego musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy w obecności kuriera. Złożony podpis traktowany jest jako potwierdzenie zgodności towaru ze złożonym zamówieniem.W chwili odbioru towaru każdy Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia w obecności kuriera czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu oraz czy występuje zgodność towaru z zamówieniem.W momencie potwierdzenia dostawy na dokumencie dostawy wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem rzeczy, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia przechodzi na kupującego.


Zwroty i Anulowanie Zamówienia

Zamówienie może zostać anulowane w dowolnym czasie między złożeniem zamówienia i 14 dni po dostawie towaru.Jeśli jesteś niezadowolony z zakupu z jakiegokolwiek powodu, możesz w terminie siedmiu dni od daty dostawy, skontaktować się z nami, aby powiadomić, że chcesz zwrócić niektóre lub wszystkie elementy zamówienia.Możesz sam zorganizować zwrot towaru na adres podany przez nas na swój własny koszt lub możesz poprosić nas o odbiór towaru, w takim przypadku klient zostanie obciążony taką samą kwotą jaką zapłacił za dostawę przy składaniu zamówienia.Będziesz odpowiedzialny za koszty dostawy zwrotnej, które zostaną odliczone od zwrotu kosztów produktu.Towar musi być zwrócony do nas w takim samym stanie w jakim był dostarczony i w oryginalnym opakowaniu. Przedmioty, które nie są odpowiednio zapakowane w czasie gromadzenia dostawy zwrotnej zostaną nie zabrane i w takim przypadku klient zostanie obciążony taką samą kwotą jaką zapłacił za dostawę przy składaniu zamówienia.Zwrot kosztów produktów nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przez nas towaru i po kontroli stwierdzającej że nie jest on uszkodzony. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania całości lub części zwrotu kosztów produktu, jeśli zwracane elementy są uszkodzone.

Biuro obsługi klienta

kontakt tylko telefoniczy i emailowy
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 19:00
Sobota: 9:00 - 18:00
Niedziela: 10:00 - 17:00
+48 577 813 100
+48 660 068 796

biuro@furnipol.pl

Opłata za połączenie zgodna ze stawką przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika

Przydatne linki

O nas
Płatności TPAY
Warunki dostawy
Dofinansowanie FUS
Kontakt
Regulamin
Polityka prywatności
Formularz reklamacji

Znajdź nas na:

Bądź na bieżąco ze specjalnymi ofertami i bieżącymi promocjami.

Nasze sklepy w Europie: